martes, 24 de noviembre de 2009

Crónica de la xornada Senegal-Asturies (Payares Antifacista 09 CAA)





Esti Sabadu 14 la CAA cellebró un alcuentru d'acercamientu a la población inmigrante de Senegal que reside n'Asturies. Una xornada na que hubo espaciu pa la folixa y pal conocimientu.


A les 15 hores entamamos con una espicha tradicional asturiana acompañaos de los nuesos amigos africanos na que los alredor de 30 persones que tuvieron presentes nun foro n quién a finar cola cantidá de comida servida.

A les 16:30 hores llego'l momentu del xuegu y la chanza con una gynkana y unos xuegos tradicionales asturianos y senegaleses. Foron unos momentos de munches rises nos que se perdió la vergoña y crearon un bon clima antes de la esperada charra.

A les 18 hores foi el momentu de la charra. Énte mas de 40 persones ún represe
ntante del llocal cambalache lleó una carta d'un compañeru senegales narrando la so hestoria,como fuxó de la miseria y n'europa alcontro detenciones, multes, abusos y acosu por parte de les autoridáes. Darréu un compañeru de Senegal con un meyor dominiu del castellanu cuntó les sos vivencies y como foi a dar a Asturies.

Dende la CAA queremos agradecer una vegada mas al Llocal Cambalache por abrinos les sos puertes, a Asturies Acoge por su trabajo y a los asistentes.

Puxa Asturies Antifacista!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario