martes, 24 de noviembre de 2009

El Conceyu Autónomo de Uviéu énte l’asuntu de COSAL/LLAR

El Conceyu Autonomo Antifacista de Uvieu quier dar el so sofitu al Comité de Solidaridá con América Llatina (COSAL) d´Uviéu. Pa nós ta claru cuálu ye'l problema real del Llar “Insolidariu”.

Los problemes son les diferencies polítiques que surdir con colectivu que se faen llamar d'esquierda, pero que fai años qu’escaecieron l'autoxestión y el funcionamientu por conceyos. Esos mesmos colectivos que nun participen en campañes nin en lluches que nun seyan “políticamente correctes” y que -y dean dificultaes a la hora de recibir sovenciones.
El Topu Fartón pasó de ser un chiringu de calter políticu a una simple barra pa sacar dineru, dineru que nun va empobináu a nenguna causa nin proyeutu d'esquierda. Podría apuntase enforma sobre los problemes diarios surdíos nel Llar y sobre les maneres de llevar el llocal, pero como lxs expulsaxs ya informaron debidamente vamos llindanos a recordar les campañes/causes a les qu'el Llar/Topu negóse a participar, o tan siquier a solidarizarse, ensin un conceyu pa debatir les propuestes que tuviera'l COSAL (Campaña mundial de boicot a Coca-cola, la divulgación del asesinatu del collaciu colombianu Luciano Romeru, Campaña del 35 o la denuncia de la detención y aplicación de la llei antiterrorista a un independentista asturianu).
Los argumentos utilizaos según el casu foron del tipu “significaría grandes perdes económiques”, “si-yos detuvieron daqué fadríen”, “nun tenemos nada que ver cola dicotomía facismu-antifascismu” o “nun queremos que nos vinculen con terroristes”. Con too esto y muncho más qu'el COSAL ya esplicó nel so comunicáu entendemos que l'únicu motivu de la espulsión foi caltener una llínea política d'esquierda, radical y opuesta na práctica a la de los otros trés coleutivos perteneciente al Llar.

Esisten munches maneres de ponese al serviciu del Estáu y ta mui estendíu’l xuegu del collaboracionismu y el xiru a la socialdemocracia. Por esto, amás de SOS Racismu, Xega y XDLLA, ampliar esta denuncia a tolos partíos y coleutivos acomodáos tres unes sigles, cuyo únicu interés ye'l propiu, ya seya ésti económicu o políticu. Considerar que cola so actitú nun solo son culpables d'evadir los sos “deberes” como coleutivos supuestamente comprometíos y d'esquierda sinon que dificulten el trabayu realizáu por otru, nel casu de COSAL con munchos años de vida y de trabayu al so llombu. Creemos firmemente qu'estos grupos asitiense frente a lxs que lluchen pola meyora de les condiciones de vida, con un interés coleutivu y solidariu con toles lluches que vengan del pueblu.

Por tou esto, reiterar el nuesu sofitu a COSAL pola so coherencia ente idees y fechos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario